Facebook kan stadig prale af at være det største sociale medie, både på verdensplan og i Danmark, hvor op mod 70% af danskerne er brugere af mediet. Og netop derfor er stort set alle målgrupper repræsenteret på platformen – både i forhold til alder, køn, geografisk placering etc. Det sikrer dig, at du ikke bruger en masse penge på at vise indhold til folk, som ikke har nogen interesse i det, du kan tilbyde.
Med mere end 22 milliarder klik om året på Facebook annoncer må det siges at være et effektivt medie til din annoncering. Og sammenligner du dine annoncekroner med andre former for online annoncering og promovering er Facebook (endnu) et billigt alternativ.
Har du allerede sat dine første annoncer op på Facebook uden held? Så har du højst sandsynligt ikke ramt din målgruppe eller sat din annoncestruktur op på den mest hensigtsmæssige måde. Facebook Ads er nemlig, som så meget andet, kun et effektivt værktøj, hvis du forstår at bruge din værktøjskasse korrekt.
I kurset gennemgår vi step for step hvordan du får oprettet din Business Manager Konto – får opsat din første kampagne – og hvordan du måler din kampagnes resultat, så du kan forberede og skalere din annonce mest effektivt.